Το Καλάθι σας είναι άδειο
Α. Παραγγελίες από Ελλάδα
Για αγορές αξίας άνω των 150,00 €, ο Οίκος Zolotas σας προσφέρει τα έξοδα αποστολής. Για αγορές μικρότερης αξίας, η χρέωση της αποστολής ανέρχεται στα 5,00 €.
Β. Παραγγελίες από χώρες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας
Για αγορές αξίας άνω των 300,00 €, ο Οίκος Zolotas σας προσφέρει τα έξοδα αποστολής. Για αγορές μικρότερης αξίας, η χρέωση της αποστολής ανέρχεται στα 20,00 €.
Γ. Παραγγελίες από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Για αγορές αξίας άνω των 500,00 €, ο Οίκος Zolotas σας προσφέρει τα έξοδα αποστολής. Για αγορές μικρότερης αξίας, η χρέωση της αποστολής ανέρχεται στα 35,00 €.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Για τις ‘‘Παραγγελίες από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης’’ (Κατηγορία Γ), ο εκτελωνισμός των προϊόντων στη χώρα παράδοσης ανέρχεται ως επιπλέον κόστος και επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η χρέωση υπολογίζεται διαφορετικά για κάθε χώρα, σύμφωνα με τους φόρους που εφαρμόζονται στα τελωνεία της.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας ενημερώσει πλήρως μέσω email για το κόστος που θα επιβαρύνει τη δικής σας παραγγελία.
Α. Παραγγελίες από Ελλάδα
Για αγορές αξίας άνω των 150,00 €, ο Οίκος Zolotas σας προσφέρει τα έξοδα αποστολής. Για αγορές μικρότερης αξίας, η χρέωση της αποστολής ανέρχεται στα 5,00 €.
Β. Παραγγελίες από χώρες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας
Για αγορές αξίας άνω των 300,00 €, ο Οίκος Zolotas σας προσφέρει τα έξοδα αποστολής. Για αγορές μικρότερης αξίας, η χρέωση της αποστολής ανέρχεται στα 20,00 €.
Γ. Παραγγελίες από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Για αγορές αξίας άνω των 500,00 €, ο Οίκος Zolotas σας προσφέρει τα έξοδα αποστολής. Για αγορές μικρότερης αξίας, η χρέωση της αποστολής ανέρχεται στα 35,00 €.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Για τις ‘‘Παραγγελίες από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης’’ (Κατηγορία Γ), ο εκτελωνισμός των προϊόντων στη χώρα παράδοσης ανέρχεται ως επιπλέον κόστος και επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η χρέωση υπολογίζεται διαφορετικά για κάθε χώρα, σύμφωνα με τους φόρους που εφαρμόζονται στα τελωνεία της.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας ενημερώσει πλήρως μέσω email για το κόστος που θα επιβαρύνει τη δικής σας παραγγελία.
Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται
στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α. Όλες οι τιμές που
παρουσιάζονται στο multistore
μας συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α. Οι αγορές στους ιστοτόπους www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com υπάγονται
στον ελληνικό Φ.Π.Α., ενώ ο ιστότοπος www.zolotas.fr στο
γαλλικό Φ.Π.Α.
Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται
στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α. Όλες οι τιμές που
παρουσιάζονται στο multistore
μας συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α. Οι αγορές στους ιστοτόπους www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com υπάγονται
στον ελληνικό Φ.Π.Α., ενώ ο ιστότοπος www.zolotas.fr στο
γαλλικό Φ.Π.Α.
Κατά την καταχώρηση της
παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email το οποίο θα επιβεβαιώνει
τη λήψη της παραγγελίας και θα αναφέρει τις λεπτομέρειές της αγοράς σας. Κατά
την εξέλιξη της παραγγελίας θα λάβετε ένα δεύτερο email το οποίο θα σας
ενημερώνει για την ημερομηνία αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας σας.
Κατά την καταχώρηση της
παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email το οποίο θα επιβεβαιώνει
τη λήψη της παραγγελίας και θα αναφέρει τις λεπτομέρειές της αγοράς σας. Κατά
την εξέλιξη της παραγγελίας θα λάβετε ένα δεύτερο email το οποίο θα σας
ενημερώνει για την ημερομηνία αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας σας.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-15
εργάσιμες ημέρες.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-15
εργάσιμες ημέρες.
Έχετε
το δικαίωμα να ζητήσετε ‘‘επιστροφή χρημάτων’’ και να επιστρέψετε τα προϊόντα,
αυστηρά εντός του χρονικού διαστήματος δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα
παραλαβής της παραγγελίας.
Στην
περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εσείς με:
• Τα
έξοδα μεταφοράς των προϊόντων
• Τα
έξοδα ασφάλισης
• Τα
έξοδα εκτελωνισμού για χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η
διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
Για
αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή
τηλεφωνικώς στο (+30) 210 9228898 εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘επιστροφής χρημάτων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο μέσω Fax στο (+30) 210 9230937 ή
μέσω email στο [email protected].
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
επιστροφή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2.
Έχει παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3.
Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη και όλα τα λοιπά έγγραφα
αγοράς.
Για
αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα: www.zolotas.fr
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή τηλεφωνικώς
στο (+33) 171183268 εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘επιστροφής χρημάτων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο στο [email protected].
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
επιστροφή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2.
Έχει παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3.
Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη και όλα τα λοιπά έγγραφα
αγοράς.
Στην
περίπτωση που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε
το τίμημα που έχετε καταβάλλει εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία
παραλαβής της παραγγελίας προς επιστροφή.
Κατά την παραλαβή του προϊόντος
σας συστήνουμε να ελέγξετε προσωπικά το προϊόν που παραδίδεται και να
επιβεβαιώσετε ότι παραμένει άθικτη η συσκευασία του.
Έχετε
το δικαίωμα να ζητήσετε ‘‘επιστροφή χρημάτων’’ και να επιστρέψετε τα προϊόντα,
αυστηρά εντός του χρονικού διαστήματος δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα
παραλαβής της παραγγελίας.
Στην
περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εσείς με:
• Τα
έξοδα μεταφοράς των προϊόντων
• Τα
έξοδα ασφάλισης
• Τα
έξοδα εκτελωνισμού για χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η
διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
Για
αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή
τηλεφωνικώς στο (+30) 210 9228898 εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘επιστροφής χρημάτων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο μέσω Fax στο (+30) 210 9230937 ή
μέσω email στο [email protected].
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
επιστροφή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2.
Έχει παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3.
Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη και όλα τα λοιπά έγγραφα
αγοράς.
Για
αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα: www.zolotas.fr
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή τηλεφωνικώς
στο (+33) 171183268 εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘επιστροφής χρημάτων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο στο [email protected].
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
επιστροφή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2.
Έχει παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3.
Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη και όλα τα λοιπά έγγραφα
αγοράς.
Στην
περίπτωση που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε
το τίμημα που έχετε καταβάλλει εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία
παραλαβής της παραγγελίας προς επιστροφή.
Κατά την παραλαβή του προϊόντος
σας συστήνουμε να ελέγξετε προσωπικά το προϊόν που παραδίδεται και να
επιβεβαιώσετε ότι παραμένει άθικτη η συσκευασία του.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε
επιβεβαιωτικό email κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να
ελέγξετε ότι έχετε καταχωρήσει σωστά το email σας. Εάν η καταχώρηση των πληροφοριών είναι ορθή,
παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο (+30) 210
9228898 ή στο email [email protected].
Σε περίπτωση που δεν λάβετε
επιβεβαιωτικό email κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να
ελέγξετε ότι έχετε καταχωρήσει σωστά το email σας. Εάν η καταχώρηση των πληροφοριών είναι ορθή,
παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο (+30) 210
9228898 ή στο email [email protected].
Οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών με τις οποίες συνεργάζεται ο Οίκος Zolotas για την αποστολή των ηλεκτρονικών παραγγελιών είναι:
Αποστολές στην Ελλάδα: Γενική
Ταχυδρομική
Αποστολές στη Γαλλία: Courier
Αποστολές εκτός Ελλάδας: DHL/FedEx
Οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών με τις οποίες συνεργάζεται ο Οίκος Zolotas για την αποστολή των ηλεκτρονικών παραγγελιών είναι:
Αποστολές στην Ελλάδα: Γενική
Ταχυδρομική
Αποστολές στη Γαλλία: Courier
Αποστολές εκτός Ελλάδας: DHL/FedEx
Έχετε
το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή
τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα, αυστηρά εντός του χρονικού διαστήματος τριάντα
(30) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
Στην
περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εσείς με:
• Τα
έξοδα μεταφοράς των προϊόντων
• Τα
έξοδα ασφάλισης
• Τα
έξοδα εκτελωνισμού για χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Για
αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com
Σε
περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής
σας παραγγελίας, δεν θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική διαφορά. Η χρηματική
διαφορά πιστώνεται στο όνομα του πελάτη για μελλοντικές αγορές.
Η
διαδικασία έχει ως εξής:
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή
τηλεφωνικώς στο (+30) 210 9228898 εντός της ανωτέρω προθεσμίας (30
ημερών).
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘Αλλαγής Προϊόντων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο μέσω Fax στο (+30) 210 9230937 ή
μέσω email στο [email protected].
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
αλλαγή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2. Έχει
παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3. Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και όλα τα λοιπά έγγραφα.
Για
αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα: www.zolotas.fr
Σε
περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής
σας παραγγελίας, δεν θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική διαφορά. Η χρηματική
διαφορά πιστώνεται στο όνομα του πελάτη για μελλοντικές αγορές.
Η
διαδικασία έχει ως εξής:
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή τηλεφωνικώς
στο (+33) 171183268 εντός της ανωτέρω προθεσμίας (30 ημερών).
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘Αλλαγής Προϊόντων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο στο info@zolotas.fr
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
αλλαγή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2. Έχει
παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3. Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και όλα τα λοιπά έγγραφα.
Κατά
την παραλαβή του προϊόντος, σας συστήνουμε να το ελέγξετε προσωπικά και να επιβεβαιώσετε ότι
παραμένει άθικτη η συσκευασία του.
Αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων
προϊόντων δεν επιτρέπεται.
Έχετε
το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή
τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα, αυστηρά εντός του χρονικού διαστήματος τριάντα
(30) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
Στην
περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εσείς με:
• Τα
έξοδα μεταφοράς των προϊόντων
• Τα
έξοδα ασφάλισης
• Τα
έξοδα εκτελωνισμού για χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Για
αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com
Σε
περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής
σας παραγγελίας, δεν θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική διαφορά. Η χρηματική
διαφορά πιστώνεται στο όνομα του πελάτη για μελλοντικές αγορές.
Η
διαδικασία έχει ως εξής:
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή
τηλεφωνικώς στο (+30) 210 9228898 εντός της ανωτέρω προθεσμίας (30
ημερών).
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘Αλλαγής Προϊόντων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο μέσω Fax στο (+30) 210 9230937 ή
μέσω email στο [email protected].
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
αλλαγή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2. Έχει
παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3. Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και όλα τα λοιπά έγγραφα.
Για
αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα: www.zolotas.fr
Σε
περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής
σας παραγγελίας, δεν θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική διαφορά. Η χρηματική
διαφορά πιστώνεται στο όνομα του πελάτη για μελλοντικές αγορές.
Η
διαδικασία έχει ως εξής:
1.
Ειδοποιείτε το αρμόδιο τμήμα Zolotas με email στο [email protected] ή τηλεφωνικώς
στο (+33) 171183268 εντός της ανωτέρω προθεσμίας (30 ημερών).
2.
Έπειτα θα σας αποσταλεί το ειδικό έντυπο ‘‘Αλλαγής Προϊόντων’’ το οποίο θα
συμπληρώσετε.
3.
Αποστολή του παραπάνω εγγράφου συμπληρωμένο στο info@zolotas.fr
Απαραίτητες
προϋποθέσεις προκειμένου η αίτησή σας να γίνει δεκτή είναι το κάθε προϊόν προς
αλλαγή να:
1.
Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη
συσκευασία Zolotas.
2. Έχει
παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
3. Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και όλα τα λοιπά έγγραφα.
Κατά
την παραλαβή του προϊόντος, σας συστήνουμε να το ελέγξετε προσωπικά και να επιβεβαιώσετε ότι
παραμένει άθικτη η συσκευασία του.
Αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων
προϊόντων δεν επιτρέπεται.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας προτείνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα:
Α. Με αντικαταβολή (αποκλειστικά
στην Ελλάδα).
Β. Με χρέωση της πιστωτικής σας
κάρτας
Γ. Με κατάθεση σε τραπεζικό
λογαριασμό
Δ. Μέσω Paypal
(Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ εδώ)
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας προτείνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα:
Α. Με αντικαταβολή (αποκλειστικά
στην Ελλάδα).
Β. Με χρέωση της πιστωτικής σας
κάρτας
Γ. Με κατάθεση σε τραπεζικό
λογαριασμό
Δ. Μέσω Paypal
(Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ εδώ)
Παραγγελίες και αποστολές γίνονται
από και προς τις περισσότερες χώρες του κόσμου. Επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@zolotas.gr για παραπάνω
πληροφορίες. Εάν επιθυμείτε να λάβετε γαλλικό email μπορείτε
να στείλετε στο info@zolotas.fr.
Παραγγελίες και αποστολές γίνονται
από και προς τις περισσότερες χώρες του κόσμου. Επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@zolotas.gr για παραπάνω
πληροφορίες. Εάν επιθυμείτε να λάβετε γαλλικό email μπορείτε
να στείλετε στο info@zolotas.fr.
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται
να γίνει στις δύο κάτωθι περιπτώσεις:
1.Πριν
την ολοκλήρωση της παραγγελίας
Κατά
τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να προβείτε
στο «Καλάθι Αγορών μου» και να πατήσετε στο εικονίδιο «Χ» (Διαγραφή).
2.Μετά
την ολοκλήρωση και ΠΡΙΝ την αποστολή* της παραγγελίας
Για
αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com
Μπορείτε να καλέσετε στο (+30)
210 9228898 προκειμένου να ακυρώσετε την παραγγελία. *Η ημερομηνία αποστολής θα
σας γνωστοποιηθεί στο ενημερωτικό email που θα λάβετε.
Για αγορές από το ηλεκτρονικό
κατάστημα: www.zolotas.fr
Μπορείτε να καλέσετε στο (+33)
171183268 προκειμένου να ακυρώσετε την παραγγελία. *Η ημερομηνία αποστολής θα σας
γνωστοποιηθεί στο ενημερωτικό email που θα λάβετε.
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται
να γίνει στις δύο κάτωθι περιπτώσεις:
1.Πριν
την ολοκλήρωση της παραγγελίας
Κατά
τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να προβείτε
στο «Καλάθι Αγορών μου» και να πατήσετε στο εικονίδιο «Χ» (Διαγραφή).
2.Μετά
την ολοκλήρωση και ΠΡΙΝ την αποστολή* της παραγγελίας
Για
αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: www.zolotas.gr και www.zolotasjewelry.com
Μπορείτε να καλέσετε στο (+30)
210 9228898 προκειμένου να ακυρώσετε την παραγγελία. *Η ημερομηνία αποστολής θα
σας γνωστοποιηθεί στο ενημερωτικό email που θα λάβετε.
Για αγορές από το ηλεκτρονικό
κατάστημα: www.zolotas.fr
Μπορείτε να καλέσετε στο (+33)
171183268 προκειμένου να ακυρώσετε την παραγγελία. *Η ημερομηνία αποστολής θα σας
γνωστοποιηθεί στο ενημερωτικό email που θα λάβετε.
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα να παραδώσουμε την παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή στην οποία χρεώνεται η παραγγελία. Στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας δίνετε η δυνατότητα να επιλέξετε εάν επιθυμείτε η διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας να είναι η ίδια ή διαφορετική (παραδείγματος χάριν για αποστολή δώρου) από τη διεύθυνση χρέωσης.
Σε κάθε περίπτωση όμως, παρακαλούμε να ελέγχετε ότι τα στοιχεία των διευθύνσεων που καταχωρείτε είναι ορθά.
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα να παραδώσουμε την παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή στην οποία χρεώνεται η παραγγελία. Στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας δίνετε η δυνατότητα να επιλέξετε εάν επιθυμείτε η διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας να είναι η ίδια ή διαφορετική (παραδείγματος χάριν για αποστολή δώρου) από τη διεύθυνση χρέωσης.
Σε κάθε περίπτωση όμως, παρακαλούμε να ελέγχετε ότι τα στοιχεία των διευθύνσεων που καταχωρείτε είναι ορθά.